Høringssvar vedrørende Udbud af indkøbsaftale på Stomi- og urologiprodukter

Dato: 26. maj 2018

J.nr.:
Sagsnr.:

RESUMÉ:
Ved mail af 23. maj 2018 har Ældrerådet fra Sundhed og Omsorg modtaget følgende materiale i høring:
Udbudsmateriale

  • · Udbudsbetingelser
  • · Bilag I: Udkast til Rammeaftale
    o Rammeaftalebilag 1: Kravsspecifikation
    o Rammeaftalebilag 2: Tilbudsliste
    o Rammeaftalebilag 3: Tilbudsgivers beskrivelse
    o Rammeaftalebilag 4: Konsortieerklæring (er ikke medsendt)
    o Rammeaftalebilag 5: Databehandleraftale (er ikke medsendt – afventer feedback fra VIF mødet den 28. maj 2018)
    o Rammeaftalebilag 6: Produktoversigt (udfyldes af vindende tilbudsgiver)

Hjælpemateriale
· Vestegnen stomi 2017 forbrug med pos.nr.

Ældrerådets bemærkninger:
Rådet har gennemgået materialet og har ikke fundet anledning til at komme med bemærkninger.

Ældrerådet i Dragør
prv
Leif Ingersholm

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *